المساعدة - البحث - قائمة الأعضاء - التقويم
رسالة خاصة للأخ أسامة
منتديات شئون مصرية > بوابة المنتديات > إستفسارات ـ إقتراحات ـ شكاوى
El-Masri
حاولت أبعتلك رسالة خاصة أكتر من مرة بس الظاهر الإدارة الجديدة حطا حظر وللا حاجه، حتى حاولت أبعتلك عن طريق السيدة بدرية بس برضه نفس النتيجة. فأنا معندنيش حاجه أخبيها اللى عايز أقوله لك فى رسالة خاصه، اهو على العلن وهذه الرسالة

"الظاهر أنا عليا الدور.
التلاكيك واضحه جدا خصوصا شكوى المسماه "هبه الله". حضرتك بعدت مداخلة عن واحدة إيرانية بتفسر القرآن حسب مزاجها. وأنا رديت بما معناه "هيه ناقصه دى كمان". فإذا بالمدعوة هبه الله تشتكى للإدارة على أن الكلام موجه إليها.

الظاهر فيه إدارة جديدة خصوصا بعد مداخلة حشيش فى موضوع السيارات وإستهزاءه بى وبالإسلام دون أن أوجه كلمه واحده له.

بص، حينجحوا لإنه لا يمكن ترويضى ولحد آخر إنذار حقول الحق وحقول للفاسق يا فاسق فى وشه وللأبد. لا تهاون."
Akrum
يا المصري ..

الادراة تنتهج اسلوب جديد في حجب مداخلات بعض الاعضاء اللي تسبب مداخلاتهم مشاكل لأطراف آخري .. انا بتكلم في العموميات .. وبدل ما نتجه نحو التوقيف الفوري .. وجدنا حل في توجيه الانذارت ووضع مشاركات العضو تحت المراقبة .. يعني مقص رقيب .. يمرر المداخلة او يمنعها ...طالما قد تسبب كهربة للجو العام ..بالمنتدي .. وهو ما نقوم به ويعتبر عبئ مضاف علي عاتق المشرفين لمراجعة المداخلات وتنقيحها قبل النشر ان تطلب الامر ذلك ..

ما تفضلت به من رأي يمكن ان تكتبه بدون ان تخطأ او تقع في مخالفة لقواعد الكتابة بالمنتدي .. وهي امر لا يمكن ان نجبرك عليه ولكن متروك لك تحدد كيفية الرد .. خاصة ان تحسن الاسلوب وتوصيل المعني في الرد يكفل لك ازالة الانذارت بل والرقابة علي المشاركات .. ولكن الاستمرار في التحدث باسلوب لا نجد امامه غير تفعيل الانذارات .. امر قد يصل بنا فعلا لتوقيف العضوية لفترة ..
وهو ما لا نسعي له حقيقة .. ولكن علي الاعضاء ان تتفهم ذلك وتساعدنا وتيسر اسلوب عمل المشرفين للحفاظ علي مساحة ود بين العضاء وبعضهم وحتي ان اختلفت ميولهم وارائهم ..

موضوعك نشر بدون تعديل او حذف .. وليس كما تتخيل بان عليك الدور .. فنحن لسنا في خصومة ضد أي واحد .. وليس لنا مصلحة او متعة في توقيف هذا او ذاك !!!

واخيرا ساعدنا لرفع الحظر عن المداخلات الخاصة بحضرتك .. فقط لا غير ..
Badroora
إقتباس(El-Masri @ 29 Jun 2008, 07:31 AM) *
حاولت أبعتلك رسالة خاصة أكتر من مرة بس الظاهر الإدارة الجديدة حطا حظر وللا حاجه، حتى حاولت أبعتلك عن طريق السيدة بدرية بس برضه نفس النتيجة. فأنا معندنيش حاجه أخبيها اللى عايز أقوله لك فى رسالة خاصه، اهو على العلن وهذه الرسالة

مودموزيل من فضلك يا مصري clear29.gif

روق يا مصري .......ان شاء الله كل المشاكل تتحل وزى ماقولتك انت انسان طيب ومحترم جدا.......بس

احيانا ( هو مش احيانا بالظبط يعنى اوى بس عشان مش تزعل ) بتبقي قاسي شوية فى الرد.

ويمكن دا اللى بيزعلنا منك ممكن توجهنا وتعلمنا وتغير مننا لو شايف اننا فينا اشياء غلط ... بس بحنية

وتحسسنا انك فعلا عاوز تاخد بايدينا وترشدنا للصح ......لكن طبعا مما لا شك فيه انك طيب وغيور على الدين.
بس شديد حبتين .
هبة الله
تلاتة بالله العظيم ما شكيت حد
يا غلبى يانى....عايزة اموتsmilpleure1.gif
Badroora
إقتباس(هبة الله @ 29 Jun 2008, 10:02 AM) *

لااااااااااااااااااااااا يا قومر متقوليش كدا .......ان شالله الشيطان ppuc.gif

أحمد باشــا
إقتباس(هبة الله @ 29 Jun 2008, 01:02 PM) *

تلاقيكي موش مصدقه نفسك يا هبة 11.gif

الآية أتقلبت يا جدعان و هبة بدل ما تبقى مشكو في حقها

بتشتكي و تجيب للناس جزاءات

و مع أخطاء المصري الكتيره

كله أتساب و أخد أنذار على دي

و يمكن دي بالذات الحاجه الوحيده أللي مغلطش فيها laughter06.gif

أرزاق ....مقسمها الرزاق
هبة الله
يا استاذى اللهوالخفى انا محدش اشتكانى فى الواحة نوهااااااائى
انا اللى بشتكى بس

واصلا محدش محتاج يشتكينى لانى باخد مخالفات بطريقة اتوماتيك و لو حتى كحيت 3dlunettesbf2.gif
أسامة الكباريتي
لا يؤاخذ المسؤول الذي وجه الإنذار يا أخ المصري
ولو سبقته لفعلت نفس الشئ
لأن عبارتك كانت غامضة
وأخذها المسؤول على أن المعني بها هي ابنتنا "هبة الله" ..
عموما امسحها بدقني يا مصري
ماهي دقني شابت وبتستحمل ..
مش باقي في العمر قد ما مضى

أما عن الموضوع نفسه
فإنني أشكر هبة على فتحه
وكنت أتجهز فعلا لفتحه بعد كل ما أثير حوله
وجيد أن تكون بيننا ابنة مستنيرة
تبحث عن الصواب في الأمر

أرجو من الجميع التفاعل معه بشكل إيجابي
فالأمر أكبر من مجرد ذكر وأنثى

الأمر يدخل في صلب أساسيات ديننا الحنيف
هبة الله
إقتباس(أسامة الكباريتي @ 29 Jun 2008, 05:14 PM) *
لا يؤاخذ المسؤول الذي وجه الإنذار يا أخ المصري
ولو سبقته لفعلت نفس الشئ
لأن عبارتك كانت غامضة
وأخذها المسؤول على أن المعني بها هي ابنتنا "هبة الله" ..
عموما امسحها بدقني يا مصري
ماهي دقني شابت وبتستحمل ..
مش باقي في العمر قد ما مضى

ربنا يحفظك و يطيل عمرك فى طاعته يا استاذ اسامه

وتشوف اولادنا اعضاء فى شئون naah.gif

صدقنى انا استغربت من تصرف المشرف

على كل حال بوجه اعتذار مباشر للمصرى وانا و الله لا احمل ناحيته اى شئ سواء قبل هذا الموضوع ام بعده
El-Masri
خلاص ، صافى يا لبن. sad.gif

بس إيه تلاته بالله العظيم ، إشمعنى تلاته؟
هبة الله
زيادة توكيد cool.gif
.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.