المساعدة - البحث - قائمة الأعضاء - التقويم
بروف باشا
منتديات شئون مصرية > بوابة المنتديات > إستفسارات ـ إقتراحات ـ شكاوى
banboty
فيه موضوع ليك اسمه مهمة حضراتنا كمشرفين في هذا المنتدى

لماذا لا نستطيع ان نقرأه كأعضاء ؟؟؟؟
قمر الليالي
بنبوطي ..مساء الخير..

عشان الموضوع ده مكتوب في قسم المشرفين..موجه للمشرفين فقط..

حدوته مصريه
طب وليه ميبقاش النقاش بين المشرفين علي المسينجر مثلا واذا حبوا يناقشوا حاجه في المنتدي يبقي الافضل من وجهه نظري يفتحوا المناقشه للاعضاء ..بدل ما احنا عاملين زي الاطرش في الزفه sleep.gif
banboty
شكرا قمر

بس اعتقد انه نادرا ما تظهر مواضيع المشرفين بالشريط المتحرك الخاص بمواضيع الاعضاء !!

حدوتة :
اعتقد ان مواضيع المشرفين ليها باب خاص لوحدهم ,
و ممكن يكون سيرفر المنتدى صيني فمستحملش الحر بتاع اليومين دول و خلاه يطلع المواضيع بره ...

قمر الليالي
اقتباس (حدوته مصريه @ Jul 14 2007, 05:56 AM)
طب وليه ميبقاش النقاش بين المشرفين علي المسينجر مثلا واذا حبوا يناقشوا حاجه في المنتدي يبقي الافضل من وجهه نظري يفتحوا المناقشه للاعضاء ..بدل ما احنا عاملين زي الاطرش في الزفه sleep.gif

غالبا يا حدوته المواضيع مش بتبان ...يمكن لان القسم الجديد مختلف الي هو مشرف لمدة ..
على فكرة انا مش مشرفة يعني مش بشوف زيي زيكم blink.gif
قمر الليالي
اقتباس (banboty @ Jul 14 2007, 10:13 AM)
شكرا قمر

عفوا بنبوطي 2!!-_0.gif
مصرية
اقتباس (banboty @ Jul 14 2007, 07:13 AM)
شكرا قمر

بس اعتقد انه نادرا ما تظهر مواضيع المشرفين بالشريط المتحرك الخاص بمواضيع الاعضاء !!

حدوتة :
اعتقد ان مواضيع المشرفين ليها باب خاص لوحدهم ,
و ممكن يكون سيرفر المنتدى صيني فمستحملش الحر بتاع اليومين دول و خلاه يطلع المواضيع بره ...

أيوة يا بنبوطي في فعلا منتدى للمشرفين بس يظهر الباب الجديد بتاع مشرف لمدة في مشكلة أو حاجة بتظهر المواضيع بتاعته في الشريط اللي فوق.

أما بالنسبة للموضوع اللي بتتكلم عليه أنا كنت شفته من زمان في باب الشورى في المنتدى ومش عارفه ليه راح بعد كده باب المشرفين.

هو بالمناسبة اللي كاتبه هشام وبروف نقله في باب مشرف لمدة للمنفعة لإن المشرفين لمدة مش بيشوفوا منتدى المشرفين التاني.
farida
بمبوطي ايه رايك نغرمهم تاكسي رايح يكشف علي الموضوع

وبنزين مجهود مداخلة وكشف رااااح عالفاضي user posted image
Prof
السلام عليكم
اعتذر عن التأخر في الرد لأني كنت مسافر وقلت افصل من كل حاجة.. شغل ومنتدى وخلافه.. cool.gif

الموضوع لا يظهر لباقي الأعضاء لأنه في باب خاص بمداولات المشرفين.. ومفروض -كباقي مواضيع المشرفين ودولاب المحذوفات- مفروض انه مرئي للمشرفين فقط.. ولكن لأن سوفتوير المنتدى أصبح قديم وبيخر زيت وعايز تشحيم وحاجات كده فبيتسبب في حدوث هذا الخلل.. ان يظهر في شريط المشاركات الجديدة بالرغم من انه لا يمكن الدخول إليه..

بالنسبة لموضوع مهام المشرفين نفسه -كموضوع- هو عبارة عن توضيح لطريقة التعامل مع مختلف المواقف.. إطار عام للعمل.. بحيث يحكم عمل المشرفين ويبعدهم عن اتخاذ إجراء غير مدروس أو غير معتاد أو كذا..
فهو الكلام اللي فيه هو نفس تصرفات المشرفين في مختلف الأبواب والمواقف،، أو يفترض هكذا.. يعني يدور حول اللائحة وطريقة تنفيذها.. تحب تشوفه؟
farida
حمدلله علي السلامة ونتمني الفاصلة تشيل القافلة وتعمل تواصل 016.gif

تحب تشوفه؟

عن نفسي نو ,&,.gif يمكن بمبوطي sleep.gif
أسامة الكباريتي
اقتباس (قمر الليالي @ Jul 14 2007, 02:51 PM)
اقتباس (حدوته مصريه @ Jul 14 2007, 05:56 AM)

غالبا يا حدوته المواضيع مش بتبان ...يمكن لان القسم الجديد مختلف الي هو مشرف لمدة ..
على فكرة انا مش مشرفة يعني مش بشوف زيي زيكم blink.gif

على فكرة انا مش مشرفة يعني مش بشوف زيي زيكم

بروف خرّف والا ايه

قمر الليالي مش مشرفة
طب ودي بتيجي ازاي
بعد كل اللي حكيناه

بروف
مخصوم منك شهر بحاله
الحق نفسك وأصلح ما لم تتداركه من قبل يا رجل

Prof
هي اللي رفضت وأبت.. رغم كل الحكي..
هات ياعم الشهر بأه.
أسامة الكباريتي
ليه
بأمارة ايه
هو على كيفها taz)(.gif

صاحبة الاقتراح تفلسع من التنفيذ 6(()).gif
عايزين رأي الجماهير الغفيرة fi&h.gif

gatita
اقتباس (Prof @ Jul 15 2007, 12:26 PM)
السلام عليكم
اعتذر عن التأخر في الرد لأني كنت مسافر وقلت افصل من كل حاجة.. شغل ومنتدى وخلافه.. cool.gif

الموضوع لا يظهر لباقي الأعضاء لأنه في باب خاص بمداولات المشرفين.. ومفروض -كباقي مواضيع المشرفين ودولاب المحذوفات- مفروض انه مرئي للمشرفين فقط.. ولكن لأن سوفتوير المنتدى أصبح قديم وبيخر زيت وعايز تشحيم وحاجات كده فبيتسبب في حدوث هذا الخلل.. ان يظهر في شريط المشاركات الجديدة بالرغم من انه لا يمكن الدخول إليه..

بالنسبة لموضوع مهام المشرفين نفسه -كموضوع- هو عبارة عن توضيح لطريقة التعامل مع مختلف المواقف.. إطار عام للعمل.. بحيث يحكم عمل المشرفين ويبعدهم عن اتخاذ إجراء غير مدروس أو غير معتاد أو كذا..
فهو الكلام اللي فيه هو نفس تصرفات المشرفين في مختلف الأبواب والمواقف،، أو يفترض هكذا.. يعني يدور حول اللائحة وطريقة تنفيذها.. تحب تشوفه؟

هو انت دايما مسافر

عايزين نشوف التذكرةuser posted image
Prof
دايما ايه بس.. ده انا من شهر ما رحتش في حتة 2))).gif
Anarchist
اقتباس (farida @ Jul 15 2007, 02:56 PM)
حمدلله علي السلامة ونتمني الفاصلة تشيل القافلة وتعمل تواصل 016.gif

تحب تشوفه؟

عن نفسي نو ,&,.gif يمكن بمبوطي sleep.gif

انا عاوز اتفرج tututu.gif
farida
انا عاوز اتفرج

انت غاوي بقي rolleyes.gif

فيلم غاوي مشاكل biggrin.gif
بيتعرض حفلتين في اليوم nerddd.gif
ماتينيه وسواريه sillly.gif
أسامة الكباريتي
اللي يشوفه يبقى يشرفنا هناك
في القسم يعني
لأنه حياخد دورة أمناء

امال ايه
هو انتوا فاكرينها فتة عدس

ربنا يجمعنا وإياك على خير يا عدساوي
ادعووووووووووووووووووله
بجد ادعوله
ربنا يثبِّته ويشد من ازره وينصره على مين يعاديه
.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.