IPB

مرحبا بالضيف ( دخول | التسجيل )





6 الصفحات V  « < 4 5 6  
Reply to this topicStart new topic
> لقاء ثفافي مهم جدا خالص ( حقوق النشر محفوظه)
tytuuuuu
المشاركة Apr 22 2004, 12:52 AM
مشاركة #51


عضو مميز
****

المجموعة: Members
المشاركات: 1,073
التسجيل: 16-March 03
رقم العضوية: 359



ايه ده
في ايه
mona moon,

[quote]
_يا جماعة انتو مش واخدين بالكو ان تيتوووو محامي المدعي اختفة في ظروف غامضة

يكونش فيه جماعة اختطفته عشان تغير سير القضية
[/quote]
لا يا خصمي العزيز لم اختطف عشان السير انا قبل ما اخد القضيه دي مظبط كل السيور

اماااااااااااااا بعد
فيااااااا حضرات القضاه يا حضرات المستشارين باديء ذي بدأ وحيث اننا قد طرحنا علي حضراتكم القضيه بكل مافيها من وجبات ومشروبات وحكايات وروايات
فانا اعتذر لكل الساده المرتشين :oops: اسف حضراتكم :oops: اقصد المستشارين عن طول غيابي فقد كان لاسباب خارجه عن ارادتي

الاااااااا انني :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted:
يؤسفني ان اتقدم بطلب رد لكافه الساده القضاه والمستشارين في هذه القضيه و ذلك حيث ثبت ان المتهم المدعووووووو هشااااااام والشهير بهتش قد قام برشوه حضراتكم او علي الاقل بالتلميح بها ((يا له من امر مؤسف )) وقد ثبت هذا باليقين وليس بالشك من قوله في احدي الحانات :oops: :oops: اسف حضراتكم اقصد الجلسات :oops: :oops: قوله ما يلي
[quote]
شهدت بأم عينى حضوركم جميعاً من القضاة إلى هيئات الدفاع .. وحتى الحانوتى ... وتأكدت من أن سهم الله الذى حل على رؤوسكم طوالاً .. قد آن له أن ينجلى عنكم، حصوصاً وقد رأيتكم فى كامل حلتكم وعدتكم من الطاولة إلى الفول، وهو ما أعطانى الطمأنينة بمجئ العدل على أياديكم الكريمة.

[/quote]

سامعين ياساده فوووووول قدره فول كامله لكل قاضي ونصف قدره للمستشار وطاسه طعميه للشاهد
ومنهم من اختص بكوزين ضره اقصد دره ولن اذكر اسمه
وما يحزنني ويؤثر في صماميم قلبي وصواميل عقلي رده افعال هؤلاء القضاه المبجلين حيث انهم رحبو بعرض الرشوه هذا فمنهم من قال بعلو صوته
:[quote]
حد يرص لنا كرسى معسل على ما نقرا الكلمتين ..
[/quote]
طيب يا اخي يعني اعمل بالمثل القائل مافيش دخان من غير معسل اقصد من غير نار ملوش لزمه الولعه يا اخي وانته بترتشي

وغيره قال [quote]
.... خليهم كرسيين ، وخف النار
[/quote]
واللي زاد وغطي تجاهل هذا العضو لاهميه القضيه بل واعراضه عن النظر فيها واستناده الي عقيده عضو اليمين حيث ميل عليه وقاله [quote]
..باقول لك إيه يا بروف إقرا المسائل وصحيني بعد ما تخلص وابقى عرفني الدور سريع سريع خلينا نقلب الليلة ونشوف لنا مصلحة
[/quote]

سامعين نشووووووووووف لنااااااااااااا مصلحه

وطبعا البيه المتهم لما لقي احد القضاه من العنصر النسائي غير مهتمه بالرشوه في صوره اكل حيث انها ملتزمه بالرجيم المحدد حفاظا علي اللوك لي هيه عاوزه تمثل بيه في فيلم(((( جعلوني دولفنن))))قام برشوتها باسلوب اخر ولم تستطع مقاومته بل لم تستطع عدم اظهاره لنا وذلك بقولها
[quote]
.اصلي مسافره اسبوعين
[/quote]
بعتها تصيف علي حسابه وبدري كمان عشان يكون اوفر

اما العضوه الوحيده من القضاه من العنصر النسائي التي نتوسم فيها النزاهه .. فجايه وهيه مستعجله سايبه الاكل ع النار
ولي يؤكد لحضراتكم هذا قولها في استعجال وربكه لم تستطع اخفائها
[quote]
.ايه الدوشة اللى انتوا عاملينها دي.؟؟؟؟؟؟
الاقيها منكم ولا من اخواتي

أه كنتوا بتقولوا ايه؟
[/quote]

شايفين يا جاماعه مش فاضيه الست المشتشاره هتفضي ازاي وهيه سايبه دقيه الباميه ع النار في وقت كانت لسه فيه الباميه بشاير يعني الكيلو باشي وشويات ..ياله ربنا في عونها
ما علينا ومن الاخر
انا معترض علي الدايره دي واطلب التاجيل لحين حبس الساده القضاه والساده المستشارين واطلب البراءه لموكلتي وشكرا


--------------------
رأيت فيك ما ان بصرته يوما ستفزع .. فليس كل غال او ثمين يلمع ..
وليس كل سفيه له العاقلين تتسمع..فما اعلي صوت الغراب ومنه كم افزع
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tytuuuuu
المشاركة Apr 22 2004, 01:01 AM
مشاركة #52


عضو مميز
****

المجموعة: Members
المشاركات: 1,073
التسجيل: 16-March 03
رقم العضوية: 359



حد يشوفلنا يا بني كرسيين دخان

توتااااااااااا شركتلك الدايره خالص بس الي عليكي انتي بقه تشتري لي زمه فريتااااااااا عشان هيه الشاهده لي عاوزينها معانا في لاقضيه دي

وشوفيلي قمر الزمان فين خليها تيجي تصوت شويه في الجلسه الجايه وتقول ان هتش دلق عليها حله العدس وعرفيها لو شهدت معاكي اني هشغلها عندي مع الاستاذ دسوقي الوكيل بتاعي

وشوفيلي جاتي فين دي كمان خليها تيجي تشهد انها شافت هتش وهوه بيدلق حله العدس علي قمر متعمدا
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)


--------------------
رأيت فيك ما ان بصرته يوما ستفزع .. فليس كل غال او ثمين يلمع ..
وليس كل سفيه له العاقلين تتسمع..فما اعلي صوت الغراب ومنه كم افزع
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farida
المشاركة Apr 22 2004, 02:32 PM
مشاركة #53


عضو مميز
****

المجموعة: مناظرات
المشاركات: 7,750
التسجيل: --
البلد: القاهرة
رقم العضوية: 1,036



فينك من زمان يا سي الافوكاتو تيتووووو :roll: الحقيقة اسمك واااااااااااو خالص ورنان في المحكمة :wink: الحقيقة يا متر افندي حتة دين بتاعة متخرش الميه laugh.gif
وبعدين يا متر انا في ديك الساعة لما اشهد مع توتااااااااا النونا كوانونااااااااا بس هي تأشر بصبعين موز :wink: يعني حاجة ببلاش كده laugh.gif


--------------------
المحبة تستر العيوب
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tytuuuuu
المشاركة Apr 23 2004, 03:34 PM
مشاركة #54


عضو مميز
****

المجموعة: Members
المشاركات: 1,073
التسجيل: 16-March 03
رقم العضوية: 359



[quote]
وبعدين يا متر انا في ديك الساعة
[/quote]
ايه يا فندم لي بتقوليه ده
لما حضرتك تبقي ديك الساعه
امال انا ابقي ايه فرخه يا هاااااااااااانم
علي اي حال مش مشكله اهو كله بروتين
[quote]
وبعدين يا متر انا في ديك الساعة لما اشهد مع توتااااااااا النونا كوانونااااااااا بس هي تأشر بصبعين موز
[/quote]
[quote]
يعني حاجة ببلاش كده
[/quote]
يا فندم ببلاش ايه الموز دلوقتي بئد كده وبعدين الست توتااا هيه المنتجه بتعت الفيلم الي انتي سيبيتيه ما تخليهاش تقلب علينا اووووووووكي


--------------------
رأيت فيك ما ان بصرته يوما ستفزع .. فليس كل غال او ثمين يلمع ..
وليس كل سفيه له العاقلين تتسمع..فما اعلي صوت الغراب ومنه كم افزع
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mona moon
المشاركة May 30 2006, 04:15 PM
مشاركة #55


عضو مميز
****

المجموعة: Members
المشاركات: 3,355
التسجيل: 7-January 03
البلد: المدينة الوردية
رقم العضوية: 329



ايـــــــــه ... أيـــــــــام sleep.gif


--------------------
user posted image
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 الصفحات V  « < 4 5 6
Reply to this topicStart new topic
1 عدد القراء الحاليين لهذا الموضوع (1 الزوار 0 المتخفين)
0 الأعضاء:

 



RSS نسخة خفيفة الوقت الآن: 23rd April 2014 - 05:29 PM