IPB

مرحبا بالضيف ( دخول | التسجيل )





 
Reply to this topicStart new topic
> أسئله صعبه بس سهله...من الشاطر الذي سيجيب عليها؟,, سياسي..رائع السخريه
nash
المشاركة Jun 15 2008, 11:11 AM
مشاركة #1


عضو
**

المجموعة: Members
المشاركات: 78
التسجيل: 26-February 07
رقم العضوية: 2,774



بمناسبه تقفيل ربع قرن من حكم السيد الرئيس...

وحيث اننا علي مشارف عصر جديد....

فيسعدني أن اقدم لكم مسابقه ماذا سيحدث في مصر

للاشتراك يجب الإجابه عن السؤال الاول إجباريا

........................................................

ابالطبع لكل اجل كتاب ولكن من المتوقع ان تكون النهاية عن طريق

أ - ربنا يكرمه زي ما كرم السادات .. ب -التنحي عن الحكم

ج - حادث طيارة .. .............. د - انفلونزا الطيور

........................................................

يصر الرئيس على الاحتفاظ بالفاسدين ويعاند القضاة المحترمين مقتنعا ان هذا هو

أ - الاستقرار .. ب- الاستغفال .. ج - الاستحمار ...د - الاستهبال

.......................................................

حيث انه لا يوجد نائب للرئيس من المتوقع ان تؤول التركة الى

أ - جمال مبارك .. ب - احد افراد القوات المسلحة
- ج - أ حد افراد القضاة المحترميين .. د - جبهة توافق الصعايدة

.......................................................

المحترميين في مصر كثر ولكن اشهر ثنائي محترم هما

أ - ابراهيم نافع وسمير رجب .. ب- صاحب العبارة وزكريا عزمي

ج - صفوت الشريف والشاذلي .. د - فتحي سرور وشيخ الازهر

...................................................

افضل تصريح للرئيس مبارك هو


أ - محدش يقدر يمنع امريكا من ضرب العراق


ب - انا ارسلت للرئيس صدام 26 رسالة


ج -ابني بيساعدني



د -لو انسحب الامريكان من العراق حتبقى مصيبه

..........................................................

اخر رسالة نرسلها الى الرئيس ممكن نكتب فيها

أ - ضيعتنا يا ريس .. ب - بهدلتنا ياريس

ج - الغلط مش عليك ..... د - مع السلامة والقلب داعي لك

..........................................................

من أفضل انجازات للحزب الحاكم

أ - صفر في الكورة ... ب - السجون لأول مرة كاملة العدد

ج - اخلاء مصر من الرموز المحترمة ..د - تخصيب الفساديوم

.........................................................

الكل في مصر مشغول بموضوع التوريث والبعض مقتنع بالمثل العربي

أ - امسك قردك بدل ما يجيلك اقرد منه

ب - الحمار اللي نعرفه احسن من الحمار اللي مانعرفوش

ج - اكفي القدرة على فمها تطلع البنت لامها

........................................................

طبعا واضح أن الأسئله صعبه جدا..بس أطمنوا الجوايز مغريه..أتمني أنت فقط..وتجد العفريت أمامك.....


عايزين إجابات نموذجيه الله يكرمكم...الغجابات اللي هاتكون مواربه لا

هاتتحذف من الإجابه وهاتاخدوا زيرو وكحكه حمرا


--------------------
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>صن ضحكة الأطفال يارب
فإن هي غردت في ظمأ الرمال اعشوشبت...
لكن إن زودوها وبكيوا ونكدوا...هايتلطشوا
</span>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Badroora
المشاركة Jun 15 2008, 11:24 AM
مشاركة #2


ناقدة قصصية وإنزياح بنيوي .
***

المجموعة: Members
المشاركات: 750
التسجيل: 12-June 08
البلد: Two Seas
رقم العضوية: 3,713



بسم الله الرحمن الرحيم الطالبة كتعة السيد حفني .اولى اول شئون


أ - ربنا يكرمه زي ما كرم السادات .. ب -التنحي عن الحكم

ج - حادث طيارة .. .............. د - انفلونزا الطيور

...............................انفلوكسا الطيور .........................

يصر الرئيس على الاحتفاظ بالفاسدين ويعاند القضاة المحترمين مقتنعا ان هذا هو

أ - الاستقرار .. ب- الاستغفال .. ج - الاستحمار ...د - الاستهبال

....................الاستقرار...................................

حيث انه لا يوجد نائب للرئيس من المتوقع ان تؤول التركة الى

أ - جمال مبارك .. ب - احد افراد القوات المسلحة
- ج - أ حد افراد القضاة المحترميين .. د - جبهة توافق الصعايدة

......................رجال الاعمال الاجانب مين يدفع اكتر وميضروش حتى ولو اسرائيلين المهم المكسب !!.................................

المحترميين في مصر كثر ولكن اشهر ثنائي محترم هما

أ - ابراهيم نافع وسمير رجب .. ب- صاحب العبارة وزكريا عزمي

ج - صفوت الشريف والشاذلي .. د - فتحي سرور وشيخ الازهر

.............................جميع ما سبق......................

افضل تصريح للرئيس مبارك هو
أ - محدش يقدر يمنع امريكا من ضرب العراق
ب - انا ارسلت للرئيس صدام 26 رسالة
ج -ابني بيساعدني
د -لو انسحب الامريكان من العراق حتبقى مصيبه

.................................جميع ما سبق .........................

اخر رسالة نرسلها الى الرئيس ممكن نكتب فيها

أ - ضيعتنا يا ريس .. ب - بهدلتنا ياريس

ج - الغلط مش عليك ..... د - مع السلامة والقلب داعي لك

.......................................منلك لله يا بعيد يا مانت مشحططنا...................

من أفضل انجازات للحزب الحاكم

أ - صفر في الكورة ... ب - السجون لأول مرة كاملة العدد

ج - اخلاء مصر من الرموز المحترمة ..د - تخصيب الفساديوم

.................................جميع ما سبق........................

الكل في مصر مشغول بموضوع التوريث والبعض مقتنع بالمثل العربي

أ - امسك قردك بدل ما يجيلك اقرد منه

ب - الحمار اللي نعرفه احسن من الحمار اللي مانعرفوش

ج - اكفي القدرة على فمها تطلع البنت لامها

...............................................اللى خدتة القرعة تاخده ام الشعور .........


شكرا يا ميث .......يا ترى فى فى المكافأة عيش وحلاوة ..يا ريت العيش توست والحلاة بفزدق


تم تحرير المشاركة بواسطة Badria Mekkawy: Jun 15 2008, 11:25 AM


--------------------

.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
موحد
المشاركة Jun 15 2008, 03:59 PM
مشاركة #3


عضو نشيط
***

المجموعة: Members
المشاركات: 492
التسجيل: 13-January 08
البلد: القاهرة
رقم العضوية: 3,535



بعيد الشر بعيد الشر ياختي .. هوه في إنتي شايفة حد تاني عشان أنا عينيا شيش بيش 12.gif
المتل بيقول مين فات قديمه تاه.. والخليجي بيقول لك خليك على .... لييك أين منه.. وأنا بقول اللي بتعرفه أحسن من اللي ما بتعرفوش... وبعدين إنتي عايزة ديموقارطية ياختي أكتر من كده؟؟

أنا بقول لك لو عملوا انتخابات أنا حانتخب جمال حبيب.قلبي وعمري.... ما تزعليش .. على الأقل شبعان ومتعلم ومثقف وإنسان ما يتعايبش وما شاء الله عليه بيسوى ميت واحد ppuc.gif

أنا بموت خوف من البتوع الإسلام هو الحل وبتوع الهجرةوالتكفير ولو عملوا الديموقراطية حانروح بأبو نكله ويحكموكم بتوع التكفير وبيجيبولكو هيئة من بتوع العصاية والشاكوش وبتقولوا يا ريت اللي كان ما جرى

سلامت قلب كل اللي قلتوا عليهم حبايبي كلهم
Go to the top of the page
 
+Quote Post
أحمد باشــا
المشاركة Jun 15 2008, 04:59 PM
مشاركة #4


عضو مميز
****

المجموعة: Admin
المشاركات: 4,036
التسجيل: 11-March 06
البلد: مصـــر
رقم العضوية: 2,520



أجابات كل الأسئلة متشابهة

أ , ب , ج , د


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 عدد القراء الحاليين لهذا الموضوع (1 الزوار 0 المتخفين)
0 الأعضاء:

 



RSS نسخة خفيفة الوقت الآن: 24th November 2014 - 11:31 PM