IPB

مرحبا بالضيف ( دخول | التسجيل )





14 الصفحات V  « < 12 13 14  
Reply to this topicStart new topic
> محاكمة موحد, مقر المحكمة
أسامة الكباريتي
المشاركة Jun 19 2008, 11:20 PM
مشاركة #131


ابن يافا
*****

المجموعة: Admin
المشاركات: 15,427
التسجيل: 12-January 02
رقم العضوية: 5



إقتباس
بس عارف يا حبيبي يا خالد .. يعني لو الوضع الاقتصادي كويس الأحوال ميسورة ورحت معايا عالفور سيزون وفرقعت لك إزازة شمبانيا ساقعة وشربت لك سيجار كوبي هافانا وقعدت تشربه على صوت ولحن (المعازيف) من الكافرة سارة على البيانو ... لنسيت الكلام ده وجلدت الشيخ اللي بيزن على ودانك طول النهار وقلت لي يا سيدي .. حبيبك أنا


بلاش من الكلام الاستفزازي والمتناقض مع كلامك عن القرآن والسنة



--------------------
الأقصى يستنجد فهل من مُنجِد




حسبنا الله ونعم الوكيل

Go to the top of the page
 
+Quote Post
موحد
المشاركة Jun 20 2008, 12:38 AM
مشاركة #132


عضو نشيط
***

المجموعة: Members
المشاركات: 492
التسجيل: 13-January 08
البلد: القاهرة
رقم العضوية: 3,535



إقتباس
بلاش من الكلام الاستفزازي والمتناقض مع كلامك عن القرآن والسنة

سبحان الله يا أسامة يا حبيبي تقرأ ما كتبته رداً على كلامه ولا تقرأ كلامه الذي أدرجه لك من الاقتباس الآتي؟؟ والا عشان كلامي كله خمر بخمر وأنا مش عشان بكره الخمر بس ما بشربوش مش عشان حرام بس كده ما بيعجبنيش وبتجنبه... فلأني أقول بصراحة رأيي فيه أصبح سكرجي؟؟
يا أخي سكرجة أنا حا تفرق معاي كل البشر؟؟ كفروني والا قالوا اللي عايزينه ؟؟
أنا أهم شيء عندي الله ولو قطة نوتلي ممكن ألحمس على وبرها ولو كلب عوا علي بعطيه عضمه ولو إنسان تكلم معاي برقة باتكلم معاه في منتهى الرقة .... والمثل بيقول عامل الناس كما تحب أن يعاملوك والا إيش رأيك؟؟
إقتباس
تستحى من الله يا رجل
الا تكتفي بنفسك لتجرنا معك الى المهالك
فلتذهب وحدك الى الجحيم ( الجحيم هنا المقصود به الفور سيزون ) ولتحتسي السم وحدك ( السم هنا مقصود بيه المنكر والعياذ بالله )
موحد ما رأيك انت في ان تفيق مما انت فيه وتأتي للصلاة
هل تصلي
لو قلت نعم لقت لك كاذب لانه لا يجوز ان تصلي وانت سكران
لو قلت لا سوف ادعي لك بالهداية
Go to the top of the page
 
+Quote Post
أسامة الكباريتي
المشاركة Jun 20 2008, 05:52 PM
مشاركة #133


ابن يافا
*****

المجموعة: Admin
المشاركات: 15,427
التسجيل: 12-January 02
رقم العضوية: 5



إقتباس(موحد @ 20 Jun 2008, 01:38 AM) *
سبحان الله يا أسامة يا حبيبي تقرأ ما كتبته رداً على كلامه ولا تقرأ كلامه الذي أدرجه لك من الاقتباس الآتي؟؟ والا عشان كلامي كله خمر بخمر وأنا مش عشان بكره الخمر بس ما بشربوش مش عشان حرام بس كده ما بيعجبنيش وبتجنبه... فلأني أقول بصراحة رأيي فيه أصبح سكرجي؟؟
يا أخي سكرجة أنا حا تفرق معاي كل البشر؟؟ كفروني والا قالوا اللي عايزينه ؟؟
أنا أهم شيء عندي الله ولو قطة نوتلي ممكن ألحمس على وبرها ولو كلب عوا علي بعطيه عضمه ولو إنسان تكلم معاي برقة باتكلم معاه في منتهى الرقة .... والمثل بيقول عامل الناس كما تحب أن يعاملوك والا إيش رأيك؟؟


هادا هو أصل البلاء في كلامك
لسانك لو تعدي بيه على خياط يقصرلك منه شبرين
راح يتعدل حالك
استفزازك للآخرين هو اللي جايبلك الكلام يا ابن اخوي
انا باكلمك لأني باتحسر عليك
مش اكتر
ياخوفي عليك

الله يهدينا
ويهديك


--------------------
الأقصى يستنجد فهل من مُنجِد




حسبنا الله ونعم الوكيل

Go to the top of the page
 
+Quote Post
عباس الثالث
المشاركة Oct 12 2008, 01:30 PM
مشاركة #134


عضو
**

المجموعة: Members
المشاركات: 17
التسجيل: 16-April 08
رقم العضوية: 3,631



موضوع تحفة و خصوصا البضع مداخلات الأخيرة

خسارة مكنتش أيامه ..

الله يشفيك يا موحد

Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 الصفحات V  « < 12 13 14
Reply to this topicStart new topic
1 عدد القراء الحاليين لهذا الموضوع (1 الزوار 0 المتخفين)
0 الأعضاء:

 



RSS نسخة خفيفة الوقت الآن: 21st December 2014 - 03:31 PM